Friday, 19 August 2011

cerite kampung masing-masing

slm geng!!
..mase klas arab td bole plak aq n si classmate aq nih bkak cter psal kg plak..
bkan kg halaman,tapi lukisan tentang kampung korang mase kcik-kecik dulu...
wakaka..lawak kot...unsur-unsur penting dalam lukisan kampung korang dulu mesti ad gunung kan???
ok ni antare contoh picture nyer ::

see??gunung adalah unsur penting bila kanak-kanak riang melukis kampung halaman mereka..
walau pon xde kt kampong diorang,,hahaha
unsur seterusnya adalah sawah dan matahari di celah gunung
..xpercaya??ade lagi contoh kot...:


amek kau!!aq da ckap kn..sawah die cute tau..haha..even aq tgok cm klako jek..
tapi aq pon mase kecik dulu cikgu suroh aq lukis kampung aq bedal cm ni jugak kot..
so aq xbley la nk ketawe lebeyh sgt..
lpas nih kalau aq ad anak aq nk ajo anak aq lukis cm nih jgak kot..
bio je ble dah beso nnt die igt balek cm aq nih,,wakakaka
smpai ke anak kot aq nih berangan...
ape pon xbole..ok dah selesai..tu je aq nk post..
babai!!hahahaha



No comments:

Post a Comment