Friday 10 February 2012

kembali jernih


hello readers.morning..fuhh!lame kot tak mengup-date blog nih..bukan tak mahu tapi mood nak bercerite tu yang tak de.so aq rase hari ni mood nk bercerita dan menaip tu dah ade,and mungkin banyak yang akan aku share dengan korang lah ap yang terjadi lately nih sepanjang aku tak menghadap laptop untuk menaip di blog nih.aku?sihat sahaja,syukur masih diberi peluang untuk menjalani kehidupan di bumi allah ini.and aku juga masih bersyukur kerana hubungan hambar dan dingin antara aku dan abang sulung aku dah berakhir..setiap masalah ade penyelesaiannye,nak dengan tak nak je,walau agak janggal pada mula untuk berborak seperti dahulu kala,tapi aku cuba,aku tak mahu hubungan rapat ini menjadi keruh,retak seperti dulu.yup memang aku kesal dengan ap yang terjadi.hampir 4 bulan kami tak bertegur sapa,mungkin lumrah kehidupan adik beradik,tapi bagi aku bukan macam nih.aku memang seorang yang sangat sayang family aku,aku tak sanggup lehilangan salah satu dari mereka,lepas abah.so aku memang menjadikan ap yang berlaku hari tu sebagai satu pengajaran yang cukup kuat untuk aku jalani akan datang.dan,aku juga minta dijauhkan dari cubaan sebegitu lagi.walau masih berbekas dihati tapi apelah nak di fikirkan sangatkan,adik beradik lah,jangan nak sentap-sentap sangatlah kan.so doakan aku bahagia di samping keluarga tercinta okeh.babai

=syukur diberi peluang kedua dalam perhubungan ini

No comments:

Post a Comment