Tuesday 9 October 2012

assalamualaikum.lame kot xdtg ke blog ni.xmenyempat rasenye.sejak aku ber LI ni memang rasenye aku xde mase nk ber blogging la weh.penat dan xsempat sangat.maaf.

skang nih aku stay uma makcik aku kat kota jaya,sesape yg stay kt kat kota tinggi ni tahu la kota jaya ni kat mane.yang xtahu sila google ye.trimas.hehehew.bersempena keberangkatan maklong dan paklong aku ke tanah suci pada jumaat lalu aku telah pon di pos ke sini.untuk menemankan atok(nenek) yang jage anak die yg kcik nih.semoga paklong dan maklong akan pergi dan pulang dgn selamat dan mendaoat haji yg mabrur mudah-mudahan.

haish.sabar je lah aku ni.almaklomlah aku xde adek pompuan,kejanggalan memang agak teserlah la kan nk manage budak pompuan ni.baran je yg datang.nak marah lebih-lebih pon anak orang,nak buat macam mane.sabar je la nabila.



*oke tu je aku nak tulis,idea kosong.babai!

No comments:

Post a Comment