Sunday 4 March 2012

get well soon

assalamualaikum..hey korang..kabare??mudah-mudahan sihat sentiasa ok..take care with your own self..jangan leka,jangan cuai..jangan bawak moto lelaju ok,hari tu dapat berite membe aku accident..haish,meremang bulu roma aku..First is,iskandar budiman..


terkejut aku mase bukak fb aku hari tu, tgok-tgok die post pic luke-luke die jatuh motor..haish iskandar,jage diri awak tu baik-baik ok..jangan la bawak motor lelaju..main buai lelaju xpe,bole smpai pkok sena..hahaha.. second is,muhd zabidi..


omg,zabidi ku sayang intan payung..budak ni selalu lah accident,tapi bernasib baik tak pernah patah-patah tulang badan kamu tuh,,bawak moto jangan lah cam pelesit sangat and jangan buat lagi kerja gila awak tu zabidi oi!!mude lagi,jaoh perjalanan kau,so taka care ok..then jangan degil,kau tu tengah sakit..tak payah nak tunjuk kuat sangat..sakit tu buat cara saket,ni tak..da macam tu pon bole lagi kau nak main bola lah,itu lah,ini lah..budak ni memang menggeletis betol..nanti makin terok padan muke..(busuk hati)bukan ap..cume risau je kat kawan-kawan kan..ape-ape pon jangan degil-degil lagi ok..jage diri leklok..aku doakan kamu ini cepat sembuh ya!amin

No comments:

Post a Comment