Thursday 8 March 2012

mohd zulhaikal

assalamualaikum..esok mak aku nak gerak pegi perak..and saturday plak chu buat kenduri sebab atok(pompuan) nak mengerjakan umrah lagi..rindu katanya..so ALLAH bagi rezki lagi kat die untuk jejak kan kaki kat sna..alhamdulillah..syukur

so,the problem now is mohd zulhaikal..why?sebab aq plan memang xnak balek kampung sebab mak pon xde then nanti aq bosan kat sane..aku pon decide nak balek umah chu je kat nusa idaman sane..but,mak aku gerak pegi perak esok,then..haikal xde orang nak jage,he just 12 years old..selalu mak yang manage die,kalau mak xde tanggungjawab jatuh pada aku..so now,aku still keliru,nak balik kampung dulu baru pegi umah chu or teros je gerak umah chu..haish

mak cakap, "balik lah kampung dulu,tengokkan haikal tu,kesian die.." damn..aku kesian kat adek aku..die anak paling bongsu,and die paling terabai,maklomlah abah meninggal mase umur die tiga taon,so die tak tau hala tuju die sekarang..sangat kesiankan die(sebak)..tapi kadang-kadang aku terpikir,kenapa asek aku,abang aku,akak aku,diorang kat mane,aku yang study ni sanggop balik "setiap minggu" sebab nak tengok mak,tapi diorang??aku paham xde mase,tapi xkan lah xde mase nak spent time dengan haikal..kesian die lah..die selalu ditinggal..die selalu diabai,sebab die kecik tak patot kite asengkan die..tak patot

so,sekarang aku dah ad keputusan,mak pon ad cadangkan..aku balek tros umah chu,then ari sabtu aku balek kampung tengokkan haikal jap..hari ahad balek pasir gudang,adil..tu je yang aku mapu buat.tu je akak mampu buat dik..akak minta maaf.

budak kecik tu lah adek bongsu itam kesayangan aku

No comments:

Post a Comment