Friday, 2 March 2012

jaga diri kau ok!



assalamualaikum..salam jumaat semua..
kerajinan datang tahap menggila untunk mengupdate blog nih..hari-hari ad je bende aaq nk citer..
xpe,blog aq,ikot suke aq lah kan..so,just nk update bout freindship lah kan..aq tau lah lately ni ap yang aq nampak kt kau semua plastik,semua xkena,bukan point aq nk jatuhkan kau,tapi kalau kau sendiri dah cakap kau jenis orang yang boleh menerima teguran,so bile orang tegur kau xpayah la nak melenting tak tentu hala..bile kau buat cam tu nampak sangat kau ni memang jenis manusia yang cakap tak serupa bikin..damn

kau tau kan orang sekeliling kau sayang kau,bile orang care pasal kau,kau buat cam ni,tak fikir ke perasaan orang?kau suroh orang jadi matang,tapi kau?bajet yang kau tu da matang sangat lah kan..fuck lah,kalau dulu aq bole lah nak melayan kerenah kau,bole nak melayan perangai kau,sekarang sori ok..aq memang da tak kuasa,kau nak bercerita kat orang?pegi mampos,aq memang da tak layan,da tak heran..

yup,aq memang geram,sangat geram.so ap kau nak cakap pasal aq,kau cakap,tapi jangan ingat kau tu bagos sangat lah budak!aq tak heran dengat umpatan kau tu,aq tak kuase nak melayan kau,kalau kau rase da cukop matang sangat kan,buat keputusan sendiri yang kau pikir kau betol..aq ni xmatang lagi,aq xpuas nak enjoy dalam idop aq,so aq memang akan cam ni je lah..sampai saatnya aq akan berubah dengan izin allah..itu je yang aq nak cakap dengan kau..kau terase?bagos,semoga berubah menjadi lebih baik,jangan jadi macam aq,aq ni bukan orang yang baik maupun matang..so kau pegi uruskan idop kau tu elok-elok ok..tak payah nak menyibuk pasal aq lagi,tak payah nak kacau idop orang lagi..

calobete..

*maaf ayat terlalu kasar kerana melempiaskan nafsu marah yang amat.

No comments:

Post a Comment