Monday 12 March 2012

kau sahabat


assalamualaikum..terima kasih kerana sudi membaca dan terus membaca ape yang aku mengarut dan mencarut kat blog nih weh..terima kasih sekali lagi.blog nih lah aku rasa tempat paling best untuk aku meluahkan isi hati aku.tanpa batasan.puas.

semalam,aku call member aku nih.name die arif.die membe aku dari aku tadika lagi and aku memang agak tak rapat dulu ngan die sebab asek gadoh je bile jumpe.sebab die ni sangat degil mase kecik dulu(menyampah ngan kau dulu je..)sekarang bile masing-masing dah besar alhamdulillah die da berubah,da kurang degilnye,tapi still suke nak menyakat lagi..tapi aku faham,die buat sume tu untuk buat aku senyum.ketawa.gembira.die selalu cakap."kalau orang lain tak nak kawan kau,takpe,aku kan ade" (touched).die memang seorang yang sangat baik dan caring.aku sayang kau gemok(walaupon kau dah kurus sekarang).

and semalam aku sedih sangat sebab aku rasa terbuang.tersisih.tak dihargai pengorbanan aku.aku menangis.and aku decide untuk call die je lah kan.then aku call,die cam da tau je,die teros buat lawak yang menyakitkan hati aku(tapi aku ketawa jugak) sampai aku lupa ape tujuan sebenar aku nak citer kat die..kau memang terbaik arif.aku lupa masalah aku bile borak ngan kau,kau selalu ade bile aku perlukan seseorang,kau selalu bagi aku semangat,kau selalu mendengar masalah aku arif..terima kasih.bile kau selalu cakap yang kau akan ade dengan aku selalu kau buat aku senang.aku harap kau pon tahu yang aku pon sentiasa ade untuk kau..aku tak tahu nak balas cam ne gemok,aku tacing giler..sebab dapat kawan cam kau..sumpah

aku akan sentiasa mendoakan persahabatan ini kekal ke akhir hayat kita.aku sayang kau mohd arif.semoga berjaya dan bahagia didunia dan akhirat.




No comments:

Post a Comment